Un fracàs no s'improvisa.

La màxima creació humana és el triangle equilàter.

No ens hem pas d'enganyar: l'honradesa és un luxe caríssim.

Respirem com al paleolític. No hem avançat gaire en aquest sentit.

Un profeta és un home indignat. Per això solament profetitzen catàstrofes.

Contra el bé i contra el mal –contra les pretensions de l'un i de l'altre– només tenim una defensa: la ironia.

Tothom s'imagina ser distint de com és. Si no fos així, ningú no tindria prou paciència per a suportar-se a si mateix.


Morir-se massa jove és un error. Morir-se massa vell, també. En general morir-se és sempre un error.

El mal és que podríem dir això mateix respecte al fet de viure.

12 de gen. 2010

"TRANQUIL, JORDI, TRANQUIL..."

Vaig iniciar aquest blog sense pretensions encara que, val a dir, em satisfà comprovar que, en pocs dies, hi ha una bona pila seguidors. I no em desagradarà gens si la llista es va ampliant, així que ja ho sabeu, si us hi afegiu ho consideraré com un regal...

Tots els sants tenen capvuitada i passats els primers dies hi ha una qüestió que m'atabala una mica. Vaig unir-me a la xarxa, mitjançant aquest espai, sense cap mena d'intenció més enllà de la pròpia experiència informàtica. Ara resulta que rebo pressions i exigències perquè vagi publicant "el que sigui". No, de moment he de dir que no penso fer-ho. Potser més endavant m'esplaio en opinions personals sobre temàtica diversa (cultura -música i cinema, sobretot-, política, esports, lleure...o sexe) . Vaja, de ben segur que ho faré, però d'entrada això és com un part i hom no sap ben bé què ha de fer i, grandet com sóc, no em plau voler-me esclavitzar ni haver de demanar consells.

A aquells que em veniu amb les exigències descrites us convido una vegada més a plasmar-les al blog.

7 comentaris:

  1. Felicito la Rosa Ma per la seva renovada imatge al blog. Amb un bat de beisbol o una bandereta a la mà passaries per una autèntica 'cheerleader'. Ni que sigui amb aquestes aportacions 'novedoses', agraeixo l'aportació.

    ResponElimina
  2. Potser caldria fer un subgrup de seguidors amb ulleres de sol...?

    ResponElimina
  3. Si descompten la imatge de la Mafalda (Mary Jo) i la Teresa, que de moment no aporta foto, la proporció és 5/18, realment una mica alta per l'època de l'any que som. No sé... et dono la raó, potser s'ho han de fer mirar! però si així es troben 'guapus', què hi farem! Jo no penso censurar res, ara bé, de perseverar aquest tipus d'imatges en el meu blog potser m'obligareu a prendre mesures i eliminar despropòsits com el que comentes. Continua per aquesta línia que em dónes idees, Jordi.

    ResponElimina
  4. Benvolgut Joan, de cap de les maneres m'esperava que el teu blog fos refugi de tafaners i curiosos impertinents.Això va per un comentari del dia 11 a la tarda, la resta val molt la pena, et felicito.

    ResponElimina
  5. Tema ulleres: sembla que algú se l'agafa amb paper de fumar ;-)

    ResponElimina
  6. Ja tinc un blogspot però no se com es far per ser seguidor així que seguiré intentant.

    ResponElimina
  7. Comprovo amb satisfacció que ja ho has aconseguit. Et felicito perquè ets de les poques que enganxa la imatge... Ah, el dia que vulguis fem quatre reparacions al teu blog, eh? Hi ha coses que cale revisar amb urgència. Truca'm

    ResponElimina