Un fracàs no s'improvisa.

La màxima creació humana és el triangle equilàter.

No ens hem pas d'enganyar: l'honradesa és un luxe caríssim.

Respirem com al paleolític. No hem avançat gaire en aquest sentit.

Un profeta és un home indignat. Per això solament profetitzen catàstrofes.

Contra el bé i contra el mal –contra les pretensions de l'un i de l'altre– només tenim una defensa: la ironia.

Tothom s'imagina ser distint de com és. Si no fos així, ningú no tindria prou paciència per a suportar-se a si mateix.


Morir-se massa jove és un error. Morir-se massa vell, també. En general morir-se és sempre un error.

El mal és que podríem dir això mateix respecte al fet de viure.

27 de gen. 2010

PER L'AMOR DE DÉU...

He dubtat d'intitular aquesta entrada com un segon "Tranquil, Jordi, Tranquil...", recordant-me una vegada més del desaparegut grup de Canet, però he preferit mantenir les formes de l'original que m'ha arribat. Molt millor i més precís, tot s'ha de dir.
En l'entrada referida més amunt (21-10-2010) em queixava de la pressió per publicar que rebia de part d'alguns lectors i/o seguidors d'aquest blog, molts dels quals exigíeu un espai que jo no us puc oferir sinó en forma de "comentaris". Bé, ha arribat el moment, aplicant-vos un paral·lelisme senzill i pràctic, de fer-vos entendre les coses ja no per voluntat pròpia sinó divina.

Si heu arribat a l'enllaç, l'heu clicat i l'heu llegit, les paraules que pugui afegir són del tot sobreres, motiu pel qual només em resta dir que, ara que els bisbes sembla que estan per la feina, no us estranyi si inicien el procés de la meva beatificació. A tots els que ho heu fet possible, moltes gràcies. Ens veiem al cel (sense preses, però, eh?).

8 comentaris:

  1. Scapix, beat, aha,ha, ha... ai que em pixo!!!!

    ResponElimina
  2. Magdalena: Pixa't si vols, però mentre no estiguis a la xarxa com "Déu mana" i "per l'amor de Déu" no...

    ResponElimina
  3. En aquests temes millor que no hi entri. Que si d'aquest bloc depèn, a mi em reserven els inferns (per lasciva com a mínim).

    ResponElimina
  4. Mira scapix, tens el mateix problema que tè el ZP que et creus que els Deus t'han il.luminat el camì.

    Això hem fot, perque acavarè perdent a aun amic, ja que hem sonats que es creuen no se que, jo no m'hi faigt.

    Ei!!!! Amanda Rebeca, llarga que així jo m'animarè i tambè anire als inferns que allà podrem deixar anar tota la llutjuria que tots , mes o menys, portem a dintre, i si ens desmadrem ja sortirà el censor scapix i ens fotarà fora del seu virginal blog.


    ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡Mandan huevos!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  5. Et un bon "tiu", un bon amic, una persona amb un parell de pebrots ben posats... Si depengués de mi, Sant dircetament, em saltaria els prolegòmens

    ResponElimina
  6. Fill de Déu: gent com tu és el que em cal però no només que em comprenguin, sinó que m'ajudin a portar la creu, per haver-los de suportar, que els descreguts creixen com els bolets gairebé sense adornar-me'n.

    ResponElimina
  7. Collons Joan,

    això del blog t'està afectant més del que em pensava. Potser no va ser del tot bona idea dir-li al Raimon que t'introduís en el aquest "mondillu".
    Si això dels blogs ha arribat fins a la Santa Seu, potser no és tan modern com et pensesa...

    ResponElimina
  8. No pateixis, Bernat, la Santa Seu cerca el poselitisme, jo no.

    ResponElimina